تجهیزات مورد نیاز راه اندازی فست فودی

راه اندازی آشپزخانه صنعتی

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی فست فودی

۱,۴۱۸ بازديد

یکی از مشاغل پول ساز و در عین حال دشوار راه اندازی یک رستوران صنعتی است . داشتن تجربه و مهارت در این حرفه نکته ای است که بسیار حائز اهمیت است و حتی رعایت نکردن نکات بسیار کوچک نیز می تواند در کار شما تاثیر گذار باشد و هم چنین تعداد مشتریان را تغییر دهد.

اجاق کته پز ۱۰ شعله

بسیاری از غذاهای شمالی کشورمان با برنج خورده می شود . خورشت های شمالی معمولا با برنج کته خورده می شود که بسیار طعم لذت بخشی دارد.

اگر قصد دارید یک رستوران گیلکی تاسیس کنید داشتن یک اجاق کته پز ۱۰ شعله در آشپزخانه ی شما امری ضروری است.

این وسیله توانایی طبخ برنج کته را به صورت قالبی دارد و این امکان را به شما می دهد که برنجی وش طعم را تحویل مشتری دهید.

بن ماری

 حتما در بسیاری از رستوران های سلف سرویس و یا بستنی فروشی ها بن ماری به چشمتان خورده . این وسیله که از استیل ساخته شده دچار زنگ زدگی نمی شود و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است .

این ابزار چند منظوره می تواند هم در فست فودی ها و هم در رستوران های سنتی قابل استفاده باشد .

شوت سیب زمینی

در بسیاری از وسایل آشپزخانه صنعتی ، تجهیزاتی طراحی شده است که قابلیت چند منظوره دارد . یکی از این تجهیزات شوت سیب زمینی است که با آن می توانید روغن اضافی غذا را بگیرید و به وسیله آن غذا را به مشتری ارائه دهید و یا آن را نگه داری کنید. نگه داری غذا بر این وسیله نیز امکان پذیر است زیرا این وسیله اندک حرارتی نیز تولید می کند.

هم چنین وجود اندازه های مختلف برای این دستگاه این امکان را فراهم کرده که بتوان از آن در محیط های کوچک نیز استفاده کرد.

ظرف پیتزا

پیتزا ، این غذای محبوب ایتالیایی که در منوی های فست فودی ها حرف اول را میزند و جزو پر طرفدار ترین غذاهای فست فودی می باشد . در هر فست فودی داشتن ظرف پیتزا یک ضرورت محسوب می شود زیرا به وسیله این ابزار می توانید پیتزا را در فر قرار دهید .

این وسیله مقاومت بالایی در برابر شعله آتش دارد که این امر باعث می شود شما بتوانید در حرارت های مختلفی از این وسیله استفاده کنید. هم چنین پیتزا را به طور قالبی و یکدست بدون خرد شدن و چسبیدن خارج کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.